lauantai 18. huhtikuuta 2009

kuvia


Tässä muutamia kuvia pääsiäisen ajalta. Alempana tekstiä lomasta. Yllä oon mä kotirannoilla. Todiste siitä, et kyl tääl pilvisiäkin päiviä ja iltoja on.

Eli tossa yllä on maisema lentokoneen ikkunasta, kun lähestyttiin Cairnsia. noi vihreet/turkoosit on Great Barrier Reefiä.


Tässä puolestaan näkymä Q1-rakennuksesta Brisbanen suuntaan jonkun turistin heijastuksella varustettuna. Nää korkeet talot, jotka tos rannal näkyy on kuiteski Surfersia ja Main beachia. Myös Southportin sataman voi bongata.


Tässä puolestaan on näkymää Cairnsin keskustan laguunilta. Laguuni jatkui vasemmalle vielä. Meri on kuvaajan takana.

2 kommenttia:

  1. No kieltämättä oot aika komean värin saanut itseesi imaistua! :) Ja hiukset senkun vaalenee...

    VastaaPoista
  2. Hei Johanna! Ihania kuvia sulla täällä ja naamakirjassa.:) Taitaa olla ollut aika onnistunut vaihto tähän mennessä! Vähän on kahdittavia biitsejä. Täällä alkaa pikku hiljaa lämmetä sää, huomenna plus kakskymmentä! Sitten saa täälläkin alkaa suuntaamaan kohti biitsejä, jipii. Minnekäs asti ootkaan siellä? Mun kaveri Randi täältä Vancouverista (oli siis mun kaveri jo vaihtovuotena) on lähdössä poikaystävänsä kanssa Australiaan heinäkuun lopulla vuodeksi. Sen poikakaveri on sieltä Australiasta mutta se on asunut täällä kaks vuotta veljensä kans, kun ne halus tulla lautailemaan kunnon rintelle. Hauskaa kun tutustuu ihmisiin ympäri maailmaa! Mä oon ainakin niin nauttinut kun on taas päässyt näkemään maailmaa. Luultavasti säkin!;) Ollaan yhteyksis. Kivaa lukea sun blogia!

    VastaaPoista